Zwroty i reklamacje

Zwroty:

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar, możesz to zrobić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zamówienia.


Jak to zrobić?

Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wysłać go na sklep@quanna.pl, a następnie wysłać produkt (w terminie nie późniejszym niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy) wraz z potwierdzeniem zakupu na adres:

Quanna Anna Begierska
ul. Wiosny Ludów 68
62-081 Przeźmierowo

Pamiętaj, że zwracany towar nie może być uszkodzony ani nosić śladów użytkowania. Zwrot towaru klient dokonuje na własny koszt.

UWAGA! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
Więcej szczegółów na temat zwrotów znajdziesz w naszym regulaminie.

 

Reklamacje:

Jeśli otrzymany towar jest uszkodzony, posiada wady ukryte lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami. Wszelkie pomyłki czy niedopatrzenia nie są przez nas zamierzone, jednak mogą się zdarzyć.  

W takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go na adres mailowy: sklep@quanna.pl lub wraz z produktem na adres firmy:

Quanna Anna Begierska
ul. Wiosny Ludów 68
62-081 Przeźmierowo

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl